Comença una història.


Comença una nova història. S'inaugura un nou bloc, on s'explicarà històries, opinions, rutes, modificacions, i fins i tot algun bricolatge per poder millorar la nostra moto, tant mecànicament com estèticament (encara que, per a gustos colors...).


Em dic Martí, i sóc ex-propietari d'una Derbi Terra de 125 centímetres cúbics, i actual pilot d'una Kawasaki Versys 650cc. 


Van arribar els 18 anys i vaig haver de decidir, si treure'm el carnet de cotxe o l'A2 (carnet que et permet portar motocicletes de fins a 48cv, o de fins a 96 cavalls limitades a la meitat de potència). No per gustos (en aquell moment les motos tampoc em cridaven en excés), vaig triar el A2, i vaig heretar la Derbi del meu germà. La meva primera moto. Era gran, semblava de més cilindrada. Tipus trail. 12 cavalls que no donaven per molt, però que es defensaven en ciutat.



Derbi Terra 125cc (foto extreta del Google)



Solament l'usava com a utilitari, per anar a la universitat i prou. Després d'haver-la portat bastant temps, i d'haver obtingut experiència amb les dues rodes, vaig veure que m'agradava i que volia canviar-me-la per alguna cosa més potent. 



D'entrada tenia clar que volia una trail. En principi, la principal candidata era la Kawasaki KLE 500cc, que, amb 48cv de sèrie, no caldria limitar-la. Mirant i remirant, vaig adonar-me que la diferència de preu entre la KLE i la Versys, era molt poca o inexistent. En canvi, en temes de potència i prestacions generals, d'una a l'altra hi havia un salt qualitatiu considerable. Per tant, ja tenia decidit el model. 



Després de pràcticament tot l'estiu treballant, i amb la Derbi a la venta, es va presentar una bona ocasió. El problema és que, la moto en qüestió es venia a l'altra punta d'Espanya, a Lorca. Bé, no cal pensar-ho més, arriba el cap de setmana, cotxe amb el dipòsit ple i cap allà que anem. I cap a Lleida que tornem, amb un cotxe i una moto!


De camí a casa, en una àrea de servei qualsevol

La vam comprar amb el conta-quilòmetres que marcava un número de 4 xifres, i ja va arribar a casa havent estrenat les 5 xifres. Esperar al dilluns, limitar-la (248€, per si algú ha de fer-ho), i assegurança. I ja puc conduir-la!


I aquí comença la meva història motera de veritat, amb una moto dotada de suficient potència per viatjar i fer quilòmetres. I ja en porta uns quants, ja!







2 comments:

  1. Ep !!!! Pinta bé això. Fins i tot la música m'agrada.
    Agafo lloc.

    arts

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gràcies pare, a veure que tal va la cosa!!

      Delete

 

.